Εάν δείτε κοτσύφι…


Να κόβει βόλτες στη γειτονιά σας, κάντε ένα κλικ στο σύλλογο ΑΝΙΜΑ και δηλώστε το!
Η Αθήνα, μου φαίνεται ότι έχει γεμίσει. Για πρώτη χρονιά. είναι παντού. Για πρώτη φορά και στη γειτονιά μου.Και στο παρκάκι και στον ακάλυπτο. Με ξυπνάνε από το ξημέρωμα κι όσο κι αν γκρινιάζω όλη τη μέρα ότι δεν κοιμήθηκα καλά, όταν φύγουν θα μου λείψουν…
Υ.Γ
ΑΝΙΜΑ, σημαίνει ζωντανή ψυχή και είναι το όνομα του συλλόγου προστασίας και περίθαλψης άγριας ζωής. Ο σύλλογος ζητά τη βοήθειά μας για να καταγράψει σε ποιες περιοχές κόβουν βόλτες τα κοτσύφια.

9 comments on “Εάν δείτε κοτσύφι…

  1. Στό κτήμα που κατοικώ, ειναι γεμάτο από κοτσίφια. Φτιάχνουν τίς φωλιές τους στούς θάμνους, βάζω από πάνω ένα νάυλον γιά νά μήν βρέχονται, βρίσκω που καί που κάποιο ξεπεταρούδι στό έδαφος, τό παίρνω τό βάζω σέ ένα μεγάλο κλουβί, (τό φυλάω γιά αυτό τόν σκοπό,) τό ταϊζω, τό φροντίζω καί όταν μεγαλώσει τό αμολάω καί φεύγει. Τί άλλο νά κάνω πιά !!! Αυτά μόνο γιά τά κοτσίφια. Γιά τά άλλα πουλια, 18ούρες, σπουργίτια, κίσσες, κ.λ.π. βάζω χούφτες τροφή καί τρώνε καί νερό. Αμάν πιά !!! Α, καί τά σκυλιά μου? Α, δέν πάει άλλο……..

    • Κώστα, εσυ πρέπει να ανακηρυχθείς επίτιμο μέλος του συλλόγου ΑΝΙΜΑ!!!! Μην χάνεις το κουράγιο σου!!!
      Καλή εβδομάδα!!

    • να ρωτήσω κάτι επειδή φαίνεσαι ειδικός με τα κοτσύφια…Βρήκα ένα μικρούλι δεν πετάει ακόμα.Το θέμα είναι αν θα καταφέρει να επιβιώσει..πώς θα το κάνω να φάει ? ? δεν φαίνεται τρομαγμένο απλά δεν γνωρίζει να φάει,,,,,,

      • Πάρτε τηλέφωνο στο Σύλλογο προστασίας και περίθαλψης άγριων ζώων (ΑΝΙΜΑ) για να σε κατευθύνουν http://www.wild-anima.gr/
        210 9510075
        697 2664675

  2. ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΙΚΟΣΙ ΚΟΤΣΥΦΙΑ

  3. επεσαν απο τη φωλια ,μαζι και η φωλια 2 μικρα κοτσιφια στην αυλη μου τι να κανω?η μαμα τους θα τα ταιζει η πρεπει να τα ταιζω εγω? κι αν τα ταιζωεγω τι να τους δηνω?

  4. ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΙ ΕΓΩ. ΜΕΝΩ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ (ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ) ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΚΕΛΑΙΔΑΕΙ.

  5. περυσι 2 επεσαν στην αυλη μου.τα επιασα και τα εβγαλα στο δρομο και μπηκαν αλλου. το προβλημα ειναι οτι ο σκυλος μου δεν τα παει καλα με τα πετουμενα.περιοχη πειραια καμινια. φετος παλι αλλα 3 κρυφτηκαν οπου μπορουσαν για να σωθουν απτο σκυλο.τα πηρα και τα εβαλα σε αλλη αυλη μετα απο πολυ κοπο και με τη μανα τους να μου φωναζει. δεν μπορουσε να πεταξει κανενα απο ολα αυτα. και η μανα δεν μπορει να τα σηκωσει. τα κοτσυφια στην πολη ειναι τροφη για γατες και περιστερια αυτο καταλαβα

Σχολιάστε