Θέλω διακοπές…


…αλλά θα πρέπει να περιμένω λιγάκι.
Καλό χινόπωρο!!!

By valiabazou Posted in video

4 comments on “Θέλω διακοπές…

  1. Ακριβώς όπως στά όνειρά μου. Μέ βλέπω συχνά νά πετώ, ή νά αιορούμαι όρθιος πάνω από τό έδαφος καί νά τρέχω μέ ταχύτητα. Τώρα τελευταία δέν μου συμβαίνει αυτό. Λές νά βάρυνα?

    • Καλημέρα Κώστα!!! Κάτι μας πέφτει γενικώς βαρύ αλλά πού θα πάει θα το αντιμετωπίσουμε 🙂

  2. Καλημέρα καί σέ εσένα Βάλια!
    Εμένα μόνο τό κεφάλι μου, μου πέφτει λίγο βαρύ, συνήθως τά πρωϊνά, μετά από μιά χαλαρωτική οινοποσία που κάνω τά βράδια μέ τό φαγητό μου. Ετσι τό πρωϊ αισθάνομαι ένα ωραίο hang over,
    Τί νά κάνω? Είναι μιά διέξοδος από τήν κρίση μου, οικονομική καί νευρική, στό όνειρο καί στήν συνειδητή ψευδαίσθηση. Ενα ονειρικό ταξίδι μέσα από τίς ρουμπινένιες αντάυγιες τού κόκκινου κρασιού που μέ
    εμπνέει. Κόκκινο νέκταρ, τό προμηθεύομαι από κάποιον παραγωγό από τήν Νεμαία.

    εμπνέει

Σχολιάστε

