Το νέο logo της ΒΡ

Ο κύβος ερρίφθη και ο designer Laurent Hunziker είναι ο νικητής του διαδικτυακού διαγωνισμού που έκανε το βρετανικό τμήμα της Greenpeace για την ανάδειξη του νέου logo της ΒΡ, μετά την τεράστια ζημιά που προκλήθηκε από τον πετρελαϊκό κολοσσό στον Κόλπο του Μεξικό και όχι μόνον.
Στόχος του διαγωνισμού ήταν να αναδειχθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πραγματικό προφίλ της εταιρείας που όπως επισημαίνει η διεθνής περιβαλλοντική οργάνωση συνδέεται με ουκ ολίγες περιβαλλοντικές καταστροφές και στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.
Ο διαδικτυακός διαγωνισμός διήρκησε τρεις μήνες, κατατέθηκαν 2.000 συμμετοχές και ψήφισαν περισσότεροι από 25.000 πολίτες με το logo του Laurent Hunziker να παίρνει 16.463 ψήφους.
Δείτε εδώ τους νικητές και στις έξι κατηγορίες.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s