Δεν είναι κούκλος;


Εδώ κάνει τον σοβαρό
Κι εδώ δεν μπορεί να κρατηθεί άλλο
Το όνομά του είναι τελείως ινδιάνικο. Λέγεται Blue-footed Booby, Ο «Χαζούλης» Με Τις Μπλε Πατουσίτσες σε ελεύθερη απόδοση… Ζει στον Ειρηνικό, προτιμάει τα Γκαλαμπάγκος και το Εκουαδόρ και τον κοροϊδεύουν ασύστολα γι αυτό και τον έβγαλαν Booby. Είναι τόσο ευδιάθετος, φιλικός και ανοικτός προς όλους που τον κάνουν μια χαψιά άνθρωποι και ζώα.
Υ.Γ
Έχω κουραστεί τόσο πολύ με αυτή τη μίρλα, με αυτό το μπλιαχ που προσπαθώ να πιαστώ από όπου βρω…

By valiabazou Posted in nature

5 comments on “Δεν είναι κούκλος;

  1. Πράγματι…είναι πανέμορφη φατσούμπα….
    και έχει και πράσινα ποδάρια….
    Τυχαίο???
    Δεν νομίζω….

    Χαχαχαχαχαχαχαχα

    • Γαλάζιες είναι οι πατουσίτσες…Κάτι έχεις πάθει και τα βλέπεις όλα πράΚινα….χαχαχαχαχαχαχαχα

  2. Καλό κάβο βρήκες να πιαστείς. Ο τύπος είναι άπαιχτος! Μου θυμίζει και κάτι γνωστούς μου στην παραλία όταν φοράνε φτηνά γαλάζια βατραχοπέδιλα.

  3. Αυτό πιά είναι Collector’s item. Μπορώ νά έχω ένα γιά τόν κήπο μου? Τρέλλα είναι ! Δέν μπορώ νά καταλάβω, πετάει? Μοιάζει νά συγγενεύει μέ τόν πινγκουϊνο. Τί εννοείς τόν κάνουν μιά χαψιά? Τόν τρώνε?

  4. @Ανδρέα, όντως, σίγουρος κάβος! Έχει γίνει ο ήρωάς μου….χαχαχαχαχα…Ξέρω ποιά βατραχοπέδιλα λες εκείνα που ήταν της μοδός τη δεκαετία του ΄70…χαχαχαχα
    @Κώστα, τον έχουμε όλοι ερωτευτεί!!!! Θαλασσοπούλι είναι…μπορείς να μάθεις περισσότερα για τον κούκλο εδώ

Σχολιάστε

