Η χάρτινη Aston Martin

Το στούντιο είναι γεμάτο από χαρτόνια, χαρτόκουτα και σωληνάρια με κόλλα

Είναι τα μοναδικά υλικά που χρησιμοποιεί    ο Chris Gilmour   
 

Είναι Βρετανός γλύπτης και ένας από τους λόγους που αποφάσισε να κάνει τέχνη από χαρτί, είναι γιατί περπατώντας στην πόλη βρίσκει χαρτόκουτα πεταμένα παντού.

6 comments on “Η χάρτινη Aston Martin

  1. «Χάρτινο τό φεγγαράκι……»
    Χαράς τήν υπομονή του ! Που φτάνει ο άνθρωπος…

    • @Κώστα, είναι αυτό που λέει ‘δουλειά δεν είχε ο διάολος….» Πάντως ακόμα και χάρτινη είναι classy, αν και εσυ είσαι fun της RR :)))

      • Ακριβώς αυτό ήθελα κι εγώ νά πώ, «δουλειά δέν είχε ο δ, καί….» αλλά είπα νά κρατήσω τά προσχήματα, καί νά δείξω καλούς τρόπους καί έγραψα αυτό που έγραψα. Οσο γιά τήν σχέση μου μέ τήν RR, είναι κάτι παραπάνω από fun, είναι σχέση έρωτος, αγάπης, τρέλλας, everlasting Love. Εγώ γεννήθηκα γι αυτή, καί η RR γιά μένα !!!!!!!! Η δικιά μου, ξέρεις, έχει καί χρυσά χερούλια. χα,χα,χα,χα,χα.

  2. Και πού να τα εκθέσει ο άνθρωπας; Θα πάει κάνας κοσμικός να κάτσει πάνω στην Άστον Μάρτιν α λα Τζέιμις Μποντ και θα τηνε τσαλακώσει…

  3. @Κώστα, το έχω καταλάβει!!! Απλώς δεν ήμουν σίγουρη εάν η λάμψη που βλέπω κάθε βράδυ από το καμμένο βουνό ήταν από τα χρυσά χερούλια της RR ή από τα χρυσά κουτάλια που χρησιμοποιείς …:)))
    @Σκύλε, έχω μια φωτό που εκθέτει ένα χάρτινο πιάνο με ουρά… Το έχει κρεμάσει από το ταβάνι της γκαλερί…χαχαχαχαχχαχαχαχχαχα

Σχολιάστε

