Το φεγγάρι του λύκου!

Βγήκα δειλά και γύρισα το βλέμμα προς τον ουρανό… Ω, ναι είναι υπέροχο το σημερινό φεγγάρι. Και μετά χαζεύοντας στο internet, διάβασα ότι το σημερινό full moon, είναι το μεγαλύτερο και το πιο λαμπερό του 2010! Διάβασα ακόμα ότι η πανσέληνος του Ιανουαρίου λέγεται Full Wolf Moon (το φεγγάρι του λύκου;). Οι ιθαγενείς αμερικανοί έδιναν σε κάθε πανσέληνο και ένα όνομα…
Η πανσέληνος του Φεβρουαρίου λέγεται Full Snow Moon
Η πανσέληνος του Μαρτίου Full Worm Moon
Η πανσέληνος του Απριλίου Full Pink Moon
Η πανσέληνος του Μαΐου Full Flower Moon
Η πανσέληνος του Ιουνίου Full Strawberry Moon
Η πανσέληνος του Ιουλίου Full Buck Moon
Η πανσέληνος του Αυγούστου Full Sturgeon Moon
Η πανσέληνος του Σεπτεμβρίου Full Harvest Moon
Η πανσέληνος του Οκτωβρίου Full Hunters’ Moon
Η πανσέληνος του Νοεμβρίου Full Beaver Moon
Η πανσέληνος του Δεκεμβρίου Full Cold Moon
Για να λύσετε τις απορίες σας, για να μάθετε πώς βγήκαν τα ονόματα των φεγγαριών κάντε κλικ εδώ

7 comments on “Το φεγγάρι του λύκου!

  1. Πάω να το δω… για να ερμηνέψω… ποιός από όλους τους συνειρμούς είναι σωστός….

    (ψέματα… πάω να διαψεύσω… τους τρομακτικούς… όπως «ειδος υπό εξαφάνιση», «μοναχικός λύκος», κτλ….)

    Φιλιά…και καληνύκτα…

  2. Πίσω από τά μαύρα γυμνά κλαδιά τών δένδρων, μαύρα καί καρβουνιασμένα, τό άψυχο πευκοδάσος όπως τ’ άφησε η φονική φωτιά τού περασμένου Αυγούστου, προβάλει μιά υπέρλαμπρη σελήνη. «Εχουμε Πανσελάνα» ανεφώνησα χαρούμενος. Συνηθίζω νά αποκαλώ τό φεγγάρι σελάνα, από τήν Σαπφώ. «Ανέτειλε (δέδυκε, λέει τό ποιήμα) μεν α Σελάνα,
    μέσαι δε νύκτες, παρά δ’ έρχεται ώρα,
    εγώ δε μόνα (μόνος) καθεύδω.»
    Η πανσέληνος τού Γενάρη καί τού Αυγούστου, είναι οί πιό λαμπρές. Πανσέληνες τών Ερωτευμένων. «Full Lovers’ Moon».

  3. @akanonisti, είμαι σίγουρη οτι ‘διέκρινες» την ωραία εκδοχή !!! :)))
    @Κώστα, τί όμορφη λέξη!!! Ομολογώ ότι έχω μια περίεργη σύνδεση με το φεγγάρι..όταν ήμουν μικρή ο θείος μου, που βρίσκεται τώρα σε άλλους γαλαξίες, με φώναζε «φεγγαράκι» και πολλά χρόνια αργότερα, ένας φίλος χωρίς να ξέρει πώς με φώναζαν μικρή, μου είπε εν μέσω καπνού και ποτού…»εάν ήσουν ινδιάνα θα σε έλεγαν μεγαλχολικό φεγγάρι»…(εννοείται ότι έπαιρναν έμπνευση από το σχήμα του προσώπου μου χαχαχχαχα)
    «Full Lovers’ Moon» !!!
    Κώστα, πρέπει να προσθέσεις αυτό το όνομα στην παγκόσμια κοινότητα!!
    Καλημέρες!!!

  4. Εννοείς τήν Πανσελάνα? Εχω τρέλλα μέ τό νά φτιάχνω λέξεις, όπως τρέλλα έχω καί εγώ μέ τό φεγγάρι από μικρός, καί κάθομαι καί τό κοιτάζω μέ τίς ώρες.
    Αλλά, τελικά η Πανσελάνα είναι απόψε, Σαββάτο. Γελάστηκα χθές, έτσι που τό είδα νά λάμπει πίσω από τό καμένο δάσος. Full Lovers’ Moon, τί πιό κατάλληλο γιά τά δύο πιό φωτεινά φεγγάρια τού έτους.

    • @Κώστα, χθες, τουλάχιστον, στο κέντρο που είμαι εγω, είχε πολλά σύννεφα… και πάλι, όμως, η αφεντιά της ήταν μεγαλοπρεπής!!!

Σχολιάστε

