Εco- Άιφελ στο Ντουμπάι

Ομολογώ ότι γενικά η αρχιτεκτονική κουλτούρα που έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια στο Ντουμπάι δεν μου λέει τίποτε… Όπως, γενικά, δεν μου λέει τίποτε το να κτίζεις φαντεζί γυάλινα κτίρια στην άμμο… Όμως, αυτά τα σχέδια για το ΕΚΟ of Dubai, μου άρεσαν.

eko-dubai_1_

Οι εμπνευστές έχουν λιγάκι, άντε αρκετά, επηρεαστεί από τις γραμμές του πύργου του Άιφελ. Και βέβαια έχουν επηρεαστεί βαθύτατα από την βιοκλιματική αρχιτεκτονική, αλλά και την τελευταία λέξη της νανοτεχνολογίας στα συστήματα παραγωγής ενέργειας από τον ήλιο.

eko-dubai_2

Επίσης, μου αρέσει πολύ το όνομα της εταιρείας τους 10raisons…κάντε κλικ για να δείτε τα σχέδια και τις λεπτομέρειες.

eko-dubai_3

3 comments on “Εco- Άιφελ στο Ντουμπάι

  1. Εμένα πάλι μου θυμίζει το κτήριο, κατεβασμένο φερμουαρ…..(που δεν είναι κακό… αλλά…οκ…)
    Η σελίδα των συναδέλφων… μέσα στο πνεύμα της εποχής…. (τύφλα να έχει η πράσινη διαβούλευση του υπουργείου περιβάλλοντος…)

    Τελικό συμπερασμα: ντεν κσέρω…..

    :-)))))

  2. Ωραίος είναι, δεν λέω…
    Αλλά άμα τον σκεφτείς μέσα στο γενικότερο πλαίσιό του, τι ενέργεια να εξοικονομεί σε μία χώρα που φτιάχνει τεχνητές πίστες του σκι σε κλειστό χώρο, που κατασκευάζει ολόκληρα νησιά για την πλάκα της , κοκ;
    Για να μην πούμε πως όλα τούτα τα αριστουργήματα κτίζονται από κακοπληρωμένους πακιστανούς, οι οποίοι κατοικούν σε κοντέινερ μέσ’ στο λιοπύρι…
    Συγνώμη, μ΄έπιασε η αριστερή γκρίνια μου.

  3. @akanonisti…έχεις θεϊκό αρχιτεκτονικό-γυναικείο- μάτι!!! Και όταν με την πρώτη εντύπωση λες «ντεν κσέρω», καταλαβαίνω ότι παζαρεύεις…’να φύγω αμέσως ή αμέσως;;;» χαχαχχαχχαχα
    Υ.Γ
    Μήπως γράψεις στη σελίδα των συναδέλφων σου γιατί την άλλη διαβούλευση τη βλέπω λίγο χλωμή 😉
    @Σκύλε, συμφωνώ. Κι εμένα στο χαρτί μου άρεσε…Live στο Ντουμπάι, ούτε τζάμπα δεν πάω να το δω…

Σχολιάστε

