Μια «Ferrari» για τις φάλαινες!

Δεν έχω καταλήξει εάν μου αρέσει. Ίσως εάν πήγαινα μια γρήγορη βόλτα να έπαιρνα και την απόφασή μου.

Μου αρέσει σε αυτή τη photo.

earthrace1

 

Αλλά όχι σε αυτή.

earthrace2

 Όπως καταλάβατε το earthrace, είναι το πιο γρήγορο οικολογικό σκάφος στον κόσμο, αφού κινείται με βιοκαύσιμα και έχει μηδενικές εκπομπές.

Το earthrace, μπαίνει τώρα στην αγώνα για την προστασία των φαλαινών από τους Ιάπωνες κυνηγούς. Θα σταθεί στο πλευρό των «πειρατών» της οργάνωσης Sea Shepherd. Μιας οργάνωσης κοσμοπολίτικης και με ισχυρό επικοινωνιακό οπλοστάσιο [πράγμα που δεν το βρίσκω κακό], με πλοίο και πλήρωμα ολίγον καμικάζι, που μπουκάρουν στα φαλαινοθηρικά των Ιαπώνων.

SeaShepherd1

See more εδώ και εδώ

5 comments on “Μια «Ferrari» για τις φάλαινες!

  1. Ρύπους μπορεί να μην εκπέμπει, φασαρία όμως σίγουρα θα κάνει. Και αν ήμουν φάλαινα, δεν είμαι σίγουρο ότι θα μου άρεσε να γυρνάει αυτό το κτηνάκι πάνω από το κεφάλι μου… Ακόμα και για καλό σκοπό.

  2. @akanonisti, πρέπει να βρω άκρη να πάμε ως ακτιβίστριες, τζαμπέ…λίγο κρασί, λίγο θάλασσα, λίγο ακτιβισμός και ότι άλλο -λίγο ή πολύ- προκύψει εις την ωραία Μύκονο.
    :))))))))))))))
    @Σκύλε, εσένα δεν θα σε πάρουμε γιατί όλο φασαρία κάνεις!!!
    :))))))))))))))

  3. Θα τρέχουμε στο Super Paradise… που έχει μουσική δυνατή και δεν θα ακούγεται η μηχανή….

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    (ολα για τον ακτιβισμό…και τις φάλαινες!!)

    • @akanonisti, όπως ακριβώς το είπες! Αυτά είναι μικροπροβλήματα που λύνονται εύκολα!!
      :))))))))))))
      [για τη φάλαινα, ρε γαμώτο]

Σχολιάστε

