Ξηλωθείτε αμέσως!!!!

 

 

untitled

…και βάλτε λεζάντα!

 

Υ.Γ

Τη φωτογραφία μου την έστειλε η Βιολέττα και ο Γιάννης. Και σε εκείνους,  ο  Νίκος από το Λονδίνο [ …όπως καταλαβαίνετε μιλάμε για συμμορία ολόκληρη!]

11 comments on “Ξηλωθείτε αμέσως!!!!

  1. Θα υπαρξει και νικητης στο τελος?
    Θα δοθει και βραβειο καλυτερης λεζαντας?
    Παντως εγω υποβαλω την λεζαντα μου, κι αν ελθω πρωτος και υπαρξει και βραβειο το αφιερωνω στους τρεις καλους φιλους.
    – Λεζαντα –
    «ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ»

  2. @Κώστα, κάτι σαν τους τρεις σωματοφύλακες!!!
    Για βραβείο θα δούμε , αν και είσαι γενναιόδωρος… το έδωσες ηδη αλλού 🙂
    @akanonisti, δεν ξέρω τί είναι το τρολλάρισμα αλλά καλό μου ακούγεται 🙂

  3. Πραγματι, ειναι απο τους τρεις Σωματοφυλακες. Μου λενε πως ηταν τεσσερεις, κι ειχα μια σκασιλα.!!!
    Παντως το βραβειο παει στην «akanonisti». Βρισκω την λεζαντα της πολυ αστεια και πολυ επικαιρη. Εχω σκασει στα γελια. Θα δουμε , ισως γραψουν κι αλλοι. Καπου την εχω ξαναδει αυτη την φωτογραφια… αυτο κατι μου θυμιζει και δεν ξερω που, και ποτε.

  4. @Και εμένα Κώστα κάτι μου θυμίζει όσο τη βλέπω… Και μου φέρνει και λίγο απο το χθεσινό debate 🙂
    Ο τέταρτος σωματοφύλακας, αν υπάρχει, εκτελεί, πάντως, χρέη φωτογράφου!

  5. Και παλι υποκειπτω στον πειρασμο και ξαναγραφω για να συμπληρωσω το εξης. Πραγματι, αυτοι οι τρεις θυμιζουν τους πολιτικους που εκλιπαρουν για την ψηφο του αδιαφορου πολιτη. Τα πλαστικα ποτηρια ειναι οι καλπες. Μεταποιουμε λιγο τον τιτλο της akanonisti, και λεμε.
    «Ελεηστε μας ! Ψηφιστε μας, και μετα πατε για μπανιο».
    Αλλα αυτη η γατα βρε παιδι μου, τι επικοινωνιακο παιχνιδι παιζει με την σταση της? Οι αλλοι ειναι μπρουμυτα, αλλα αυτη ειναι ανασκελα !!!

  6. Οι γάτες ως γνωστόν….μισούνε το νερό…
    οπότε… η γάτα κάνει μόνο ηλιοθεραπεία…

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  7. @Κώστα , η γάτα είναι γάτα και παίζει σούπερ επικοινωνιακό παιγνίδι. Και βαριέται και θα μαζέψει όλα τα λεφτά! 🙂
    @akanonisti, και μισούν το νερό και έχουν και τουπέ!! Κάνει πρόβα ηλιοθεραπείας και οι άλλοι υποκλίσεις 🙂

Σχολιάστε

