Η συντεχνία των άνεργων φιλοσόφων!

globalwarmingmug

Είπα να αρχίσω με μια πρόταση για δώρο. Γιατί ενθουσιάστηκα με αυτή την κούπα που έφτασε στο γραφείο μου πριν από μερικές μέρες. Είναι μια κούπα με ξεχωριστή υπογραφή, αφού είναι hand made από την εταιρεία Unemployed Philosophers Guild. Και αυτή η κούπα, είναι η χειροπιαστή απόδειξη, του τι κάνει στον πλανήτη η αύξηση της θερμοκρασίας της Γης. Με το που έβαλα ζεστό καφέ μέσα, άρχισαν  σιγά- σιγά να εξαφανίζονται διάφορες παράκτιες περιοχές του πλανήτη και στο τέλος ολόκληρες χώρες ! Η «Συντεχνία των Άνεργων Φιλοσόφων», που πουλά αντικείμενα με άποψη και χιούμορ, ξεκίνησε την επιχειρηματική της δράση, παίρνοντας ως παράδειγμα, όπως γράφουν, τον Θαλή τον Μιλήσιο, ο οποίος το 596 π. Χ έκανε πλούσιους τους κατοίκους της Χίου και της Μήλου, προβλέποντας ότι η χρονιά θα ήταν εξαιρετική για την παραγωγή ελιάς.

Υ.Γ

Το γεγονός ότι σε αυτή την εξαιρετική κούπα, πρόσφερα στον φίλο μου τον Γιάννη που έβγαλε τα μάτια του για να μου ανοίξει αυτό το blog, την χειρότερη σοκολάτα που έχει κάνει άνθρωπος στον πλανήτη Γη, δεν οφείλεται στο φαινόμενο του θερμοκηπίου… Είναι προσωπική μου επιτυχία.

19 comments on “Η συντεχνία των άνεργων φιλοσόφων!

  1. Πρωτίστως θα ήθελα να εκφράσω τον ενθουσιασμό, την εκτίμηση και την άδολη υποστήριξή μου σε αυτήν την προσπάθεια επικοινωνίας με τον έξω κόσμο.
    Δευτερευόντως θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για την ιδιαίτερα ευφάνταση ονομασία του blog.
    Στη συνέχεια θα ήθελα να εκφράσω την απύθμενη ζήλεια μου για τον εκπληκτικό τίτλο που έδωσαν οι άνεργοι φιλόσοφοι (καλή ώρα) στη συντεχνία τους.
    Τέλος θα ήθελα να εκφράσω το θαυμασμό μου για την επιλογή του συγκεκριμένου θέματος ως πρώτου.
    Κατά τα λοιπά θα μείνω ανέκφραστη για να μην κάνω ρυτίδες.
    ΥΓ. Η μετατροπή της σούπας κριθαρακίου σε πολτό κριθαρακίου σε ποιό φαινόμενο εντάσσεται ?

    • @Αθηνά, ευχαριστώ για τις ευχές και κυρίως για τις μπηχτές! Οσον αφορά στη …χυλόσουπα, οφείλεται στο φαινόμενο της πήξεως ή αλλιώς aneprokopi syndrome!

  2. αντε και καλή αρχή!
    ασ’ τη Φλώρου ανέκφραστη – να δω αυτή πότε θα κάνει το δικό της βλογκ!!!
    εσύ εκφράσου,
    ενημέρωσέ μας
    και τώρα που το σκέφτομαι … πώς μπορουμε να γίνουμε μέλη στους άνεργους φιλοσόφους? (Γιατί τους ενεργούς Αμπελο-φιλοσόφους ξέρω πού θα τους βρώ, τους άλλους όμως? – τσάμπα σού εξηγούσα κορίτσι μου πώς να κάνεις λίνκ όπου θες???
    πρόσεξε γιατι θα σε ξαναβάλω να σιάξεις σοκολά!!!
    φιλιαααααααααααααααααααααααααααααα
    🙂

  3. μοσχοβολάειειειειειιιιιιι!!!
    καλωσόρισες στην μπλογκογειτονιά!
    (άλλαξε και την ημερομηνία, ε, 23 είναι σήμερα!νόμιζα πως είναι κυριακή…σνιφ)

    καλή βδομάδα!

    • anepidoti, ευχαριστώ πολύ!! Καλώς σας βρήκα… Ελπίζω για να ανεχθείτε για λίγο τα λάθη μου.

  4. Καλώς ορίσατε αγαπητή Βάλια με δικό σας blogοκατάστημα στο οποίο και εύχομαι μακροημέρευση!
    Εγώ- σε αντίθεση με την κ. Φλώρου- θα εκφραστώ με τις πιο δυνατές γκριμάτσες, καθώς δε φοβούμαι τις ρυτίδες, οι οποίες, σύμφωνα με τους επικοινωνιολόγους μου, προσθέτουν κύρος σε έναν άνδρα.
    Η κούπα είναι αξεπέραστη!!!!
    και… τώρα που γνωριστήκαμε, μη χαθούμε!

  5. Kαλορίζικο! Μ’αρέσει η ντιζανάτη κούπα, αλλά δεν θέλω να πίνω καφέ και να χάνεται ο κόσμος.
    Επιμένω ακόμα.
    λ.

    • Εαν επιμένεις ακόμα θα πάρεις και το τερατάκι, αυτά πάνε μαζί!
      Ευχαριστώ λ.!

    • Παπιέ, δεν νομίζω.. 1ο γιατί ο φραπέ, είναι ελληνική πατέντα και 2ο γιατί τον τσάκισε ο φρέντο 🙂

Σχολιάστε

